2011年10月20日

三世代交流2011


今日は娘が通う保育所のみなさんをご招待して芋の堀取り体験をしました!


主催はエリア内の福寿会の皆様(^O^)



中間世代は保育士の皆様とこぶちゃん(笑)


天気もよく楽しく収穫できました(笑)



福寿会も高齢化が問題のようで…若い方になかなか入っていただけないようで大変そうです(゜∇゜)


今どきのわかい者は…と長老の口から飛び出すかとビクビクしました(笑)(笑)


さて今夜も消防団でつ(^_-)-☆




Posted by こぶちゃん at 18:37│Comments(5)
この記事へのコメント
こぶちゃん・・・、昔若かった娘さん達に囲まれて幸せだったでしょう~~~~~。笑
Posted by 748 at 2011年10月20日 19:14
お疲れでした?

家の支部の 芋掘りは 明日が予定日で・・・
地元の保育園児を 招待して有るんだけど・・・
天気予報が??
雨みたいから 自分らで掘って 保育園に持って行くように成るような??

今日は 準備と 草始末で・・・後は 宴会かな???
Posted by hiroだよ~! at 2011年10月21日 07:39
>748様


まー…おがわちゃんさそえばよかったかな~(笑)
Posted by こぶちゃん at 2011年10月21日 12:53
>hiroだよ~!様

土曜日に園児を招待…

引率は保育士でなくて保護者…


あやしい(^O^)


盟友親子以外の参加は多いんかな?


とりあえず準備頑張ってくらはい
Posted by こぶちゃん at 2011年10月21日 12:58
… Unbelievable , but I just found software which can do all hard work promoting your kobuchan.yoka-yoka.jp website on complete autopilot - building backlinks and getting your website on top of Google and other search engines 1st pages, so your site finally can get laser targeted qualified traffic, and so you can get lot more visitors for your website.

YEP, that’s right, there’s this little known website which shows you how to get to the top 10 of Google and other search engines guaranteed.

I used it and in just 7 days…

…Well check out the incredible results for yourself -
http://magic-traffic-booster.com

I’m not trying to be rude here, but I believe when you find something that finally works you should share it…

…so that’s what I’m doing today, sharing it with you:

http://magic-traffic-booster.com

Take care - your friend Chris
Posted by Traisearike at 2012年10月08日 17:04
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。